دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,آهنگ,آهنگ جدید,موزیک,موزیک جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود آلبوم جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مرتضی به نام آهو

| با کیفیت 128 و 320 + لینک مستقیم و پخش آنلاین و متن آهنگ + کد وبلاگ|

دانلود آهنگ مرتضی آهو

Download Old Song By Morteza - Ahoo

دانلود آهنگ مرتضی به نام آهو

دانلود آهنگ مرتضی به نام آهو

 

متن آهنگ آهو از مرتضی

آهوی دشت زنگاری

آهوی دشت زنگاری

تویی که میگی دوستم داری

میری و سراغم نمیای

به کی منو اینجا میسپاری

آهوی دشت زنگاری

آهوی دشت زنگاری

تویی که میگی دوستم داری

تو قلب این شهر شلوغ

به کی منو اینجا میسپاری

آهوی دشت زنگاری

آهوی دشت زنگاری

امان از این جدایی

آهوی من کجایی

دلم هواتو کرده

کی پیش من میایی

آهوی مست دشتی

دنبال عشق میگشتی

نقشتو جا گذاشتی

رفتی و برنگشتی

آهوی دشت زنگاری

آهوی دشت زنگاری

تویی که میگی دوستم داری

میری و سراغم نمیای

به کی منو اینجا میسپاری

آهوی دشت زنگاری

آهوی دشت زنگاری

بیا که دلم نازک مثل شیشه

اگر تو یار من باشی چی میشه

توی دل من عشق تو کرده ریشه

آهوی من دوست داره همیشه

دوست دارم همیشه

آهوی دشت زنگاری

آهوی دشت زنگاری

تویی که میگی دوستم داری

میری و سراغم نمیای

به کی منو اینجا میسپاری

آهوی دشت زنگاری

آهوی دشت زنگاری

تویی که میگی دوستم داری

تو قلب این شهر شلوغ

به کی منو اینجا میسپاری

آهوی دشت زنگاری

آهوی دشت زنگاری

آهوی دشت زنگاری

آهوی دشت زنگاری

امان از این جدایی

آهوی من کجایی

دلم هواتو کرده

کی پیش من میایی

آهوی مست دشتی

دنبال عشق میگشتی

نقشتو جا گذاشتی

رفتی و برنگشتی

آهوی دشت زنگاری

آهوی دشت زنگاری

تویی که میگی دوستم داری

میری و سراغم نمیای

به کی منو اینجا میسپاری

آهوی دشت زنگاری

آهوی دشت زنگاری

تویی که میگی دوستم داری

تو قلب این شهر شلوغ

به کی منو اینجا میسپاری

آهوی دشت زنگاری

آهوی دشت زنگاری

آهوی دشت زنگاری

آهوی دشت زنگاری




Download

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی