دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,آهنگ,آهنگ جدید,موزیک,موزیک جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود آلبوم جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام انگاری مریضم

| با کیفیت 128 و 320 و لینک مستقیم + پخش آنلاین |

Download Old Song By Ali Abdolmaleki - Engari Marizam

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام انگاری مریضم

متن آهنگ انگاری مریضم از علی عبدالمالکی

عشق منی تنها دلیل زندگیمی
آرزومی دلم به تو خوشه همه چیمی
عشق منی عمر منی اگه نباشی کم میارم
عاشقتم دار و ندارمی دوست دارم دار و ندارمی دوست دارم
یه روز نمیبینمت انگاری مریضم
حق بده اینقدر عاشقت باشم عزیزم
دست خودم نیست اگه اینجوری میخوامت
تموم دنیام رو میخوام به پات بریزم
یه روز نمیبینمت انگاری مریضم
حق بده اینقدر عاشقت باشم عزیزم
دست خودم نیست اگه اینجوری میخوامت
تموم دنیام رو میخوام به پات بریزم
عشق منی تنها دلیل زندگیمی
آرزومی دلم به تو خوشه همه چیمی
عشق منی عمر منی اگه نباشی کم میارم
عاشقتم دار و ندارمی دوست دارم دار و ندارمی دوست دارم
یه روز نمیبینمت انگاری مریضم
حق بده اینقدر عاشقت باشم عزیزم
دست خودم نیست اگه اینجوری میخوامت
تموم دنیام رو میخوام به پات بریزم
یه روز نمیبینمت انگاری مریضم
حق بده اینقدر عاشقت باشم عزیزم
دست خودم نیست اگه اینجوری میخوامت
تموم دنیام رو میخوام به پات بریزم


Download 320


Download 128


منبع : WwW.AbanMusic.Org

  • ۹۴/۰۴/۰۱
  • Admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی