دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,آهنگ,آهنگ جدید,موزیک,موزیک جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود آلبوم جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ اندی به نام جسور

دانلود آهنگ اندی جسور

دانلود آهنگ جسور از اندی

دانلود آهنگ اندی به نام جسور

متن آهنگ جسور از اندی

این روزا باز از دست تو شکارم
هر بار میگم کاری به کارت ندارم
اما دل ساده زود باورم
کار میده دستم میگه دوستش دارم
جسور و گستاخ و ملوس
رند و بلا و شیطون
چقدر من و عذاب میدی
چشمام رو کردی گریون
نشون به اون نشونی که رو قلب من گذاشتی
هزار دفعه اسم منو تو دفترت نوشتی
خودت اینو خوب میدونی از همه ناقلا تری
تو با دوتا چشم سیات از همه خوشگلا سری
خودت اینو خوب میدونی از همه ناقلا تری
تو با دوتا چشم سیات از همه خوشگلا سری
بیا یار هم باشیم بیا مال هم باشیم
بیا یاد هم باشیم بیا تا باهم باشیم
بخدا اونیکه دوست داره منم
نازه چشماتو خریداره منم
من که یک موتو به دنیا نمیدم
به هزارتا یار زیبا نمیدم
قشنگ من بدون تو دلم آروم نمیشه
برای من نگاه تو آتیشه پشت شیشه
دلم میخواد بازم بگم دوست دارم همیشه
تپلی ریزه میزه انقدره بلا نمیشه
خودت اینو خوب میدونی از همه ناقلا تری
تو با دوتا چشم سیات از همه خوشگلا سری
خودت اینو خوب میدونی از همه ناقلا تری
تو با دوتا چشم سیات از همه خوشگلا سری
بیا یار هم باشیم بیا مال هم باشیم
بیا یاد هم باشیم بیا تا باهم باشیم
خوشگلم بازم بیا تا گل بریزم زیر پات
غصه ها فرار کنن باز از صدای خنده هات
خوشگلم بازم بیا تا گل بریزم زیر پات
دوباره تو کوچمون بپیچه عطر آشنات
من عاشق چشاتم کشته خنده هاتم
ای یار همزبونم تا جون دارم باهاتم
بیا یار هم باشیم بیا مال هم باشیم
بیا یاد هم باشیم بیا تا باهم باشیم
این روزا باز از دست تو شکارم
هر بار میگم کاری به کارت ندارم
اما دل ساده زود باورم
کار میده دستم میگه دوستش دارم
جسور و گستاخ و ملوس
رند و بلا و شیطون
چقدر من و عذاب میدی
چشمام رو کردی گریون
نشون به اون نشونی که رو قلب من گذاشتی
هزار دفعه اسم منو تو دفترت نوشتی
خودت اینو خوب میدونی از همه ناقلا تری
تو با دوتا چشم سیات از همه خوشگلا سری
خودت اینو خوب میدونی از همه ناقلا تری
تو با دوتا چشم سیات از همه خوشگلا سری
بیا یار هم باشیم بیا مال هم باشیم
بیا یاد هم باشیم بیا تا باهم باشیم
بیا …
بیا تا با هم باشیم




Download 320

Download 128

  • ۹۴/۰۸/۲۴
  • Admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی