دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,آهنگ,آهنگ جدید,موزیک,موزیک جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود آلبوم جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ شهیاد به نام احتیاج

| دانلود آهنگ احتیاج از شهیاد با لینک مستقیم و کیفیت 128 و 320 + متن آهنگ |

Download Old Song By Shahyad Called Ehtiaj

دانلود آهنگ شهیاد احتیاج

متن آهنگ احتیاج از شهیاد

تو تنها کسی هستی واسم مونده تو دنیا

میگیره وقتی نیستی دلم تو خواب و رویا

آره مهر و محبت به هر دردی علاجه

عزیزم به وجوده تو خیلی احتیاجه

به تو احتیاج دارم باورم داری اگه

به تو احتیاج دارم مث هر روز دیگه

به تو احتیاج دارم با منه دلت اگه

بی تو لحظه های عمرم سپری میشه مگه

به تو احتیاج دارم متوجه ای اگه

به تو احتیاج دارم مث هر روزه دیگه

به تو احتیاج دارم با منه دلت اگه

بی تو لحظه های عمرم سپری میشه مگه

همیشه پیشمی وقتی به تو احتیاجه

هر چی عشقه توی قلب عاشقم رواجه

همیشه پیشمی وقتی به تو احتیاجه

هر چی عشقه توی قلب عاشقم رواجه

نه از خاطرم نرفتی هرگزم نمیری

میمیرم حرف دلمو نشنیده بگیری

بازم انتظار می کشم صبر من زیاده

اینو بدون که زندگیم دست تو افتاده





Download 320

Download 128

  • ۹۴/۰۹/۰۴
  • Admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی