دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,آهنگ,آهنگ جدید,موزیک,موزیک جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود آلبوم جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام دورت بگردم

| با کیفیت 128 و 320 و لینک مستقیم + پخش آنلاین |

Download Old Song By Ali Abdolmaleki - Doret Begardam

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام دورت بگردم

متن آهنگ دورت بگردم از علی عبدالمالکی

دورت بگردم
درمون دردم
جونت بسته به جونم
تا ابد پیشت می مونم
واسه من خیلی عزیزی
دوستم داری می دونم
دوستت دارم می دونی
آخه خیلی مهربونی
دوستت دارم همیشه
واسه من عزیز جونی
دورت بگردم
درمون دردم
کاشکی بگیری
دستای سردم
دورت بگردم
درمون دردم
کاشکی بگیری
دستای سردم
دوست دارم کنارم باشی
تا ابد تو یارم باشی
تو این فصل خزون دردم
دوست دارم بهارم باشی
آخه بی تو من از دنیا دلگیرم
روز و شب با خودم درگیرم
تو نذار بی تو من تنها شم
تو بری بی تو من می میرم
دورت بگردم
درمون دردم
دورت بگردم
کاشکی بگیری
دستای سردم
دورت بگردم
درمون دردم
کاشکی بگیری
دستای سردم
دورت بگردم
درمون دردم
کاشکی بگیری
دستای سردم


Download 320


Download 128


منبع : WwW.AbanMusic.Org

  • ۹۴/۰۳/۲۹
  • Admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی