دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,آهنگ,آهنگ جدید,موزیک,موزیک جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود آلبوم جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام زمستون

| با کیفیت 128 و 320 و لینک مستقیم + پخش آنلاین |

Download Old Song By Ali Abdolmaleki - Zemestoon

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام زمستون

متن آهنگ زمستون از علی عبدالمالکی

تو نیستی و من از خودم بیخودم
تو نیستی و بی تو دیوونه شدم
همش با خودم از تو حرف میزنم
تو نیستی به دیوار برف میزنم
هوایی شده باز دلم بی هوا
حالم خنده داره واسه آدما
زمستونه دستای من یخ زده
تو نیستی و بدجور حالم بده
زمستونه و برف و بارونه و
زمستونه و یه خیابونه و
زمستونه و غم فراوونه و
زمستونه و من یه دیوونه و
زمستونه و هق هق شونه و
یه شومینه و بغض این خونه و
زمستونه و قلب داغونه و
زمستونه و اشک رو گونه و
تو نیستی و روزام و گم میکنم
قدم میزنم رام و گم میکنم
تو نیستی و این شهر زندونمه
هنوز شال تو گرمی شونمه
نمیخوام کسی از غمت کم کنه
نمیخوام کسی جز تو درکم کنه
تو نیستی هوات و نفس میکشم
از این زندگی بی تو دست میکشم
زمستونه و برف و بارونه و
زمستونه و یه خیابونه و
زمستونه و غم فراوونه و
زمستونه و من یه دیوونه و
زمستونه و هق هق شونه و
یه شومینه و بغض این خونه و
زمستونه و قلب داغونه و
زمستونه و اشک رو گونه و


Download 320



Download 128




منبع : WwW.AbanMusic.Org

  • ۹۴/۰۳/۲۹
  • Admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی