دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,آهنگ,آهنگ جدید,موزیک,موزیک جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود آلبوم جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام روانیتم

| با کیفیت 128 و 320 و لینک مستقیم + پخش آنلاین |

Download Old Song By Ali Abdolmaleki - Ravanitam

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام روانیتم

متن آهنگ روانیتم از علی عبدالمالکی

روانی روانیتم زود باش بگو که من کیتم

تو همه ی زندگیمی زود باش بگو زندگیتم

روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم

عاشق دیونه بازیتم عاشق چشمای رنگیتم

روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم

من دیونه نبودم تو دیونم کردی

یه روزی باهام خوبی یه روز باهام سردی

تا کی هی می خوای دوباره برگردی

من دیونه نبودم تو دیونم کردی

خدا ما دوتا رو واسه هم دیگه ساخته

که توئه دیونه رو به جون من انداخته

همه میگم من و تو دیونه ایم عشقم

هیشکی این دیونه ها رو هنوز نشناخته

روانی روانیتم زود باش بگو که.من کیتم

تو همه ی زندگیمی زود باش بگو زندگیتم

روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم

عاشق دیونه بازیتم عاشق چشمای رنگیتم

روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم

من دیونه نبودم تو دیونم کردی

یه روزی باهام خوبی یه روز باهام سردی

تا کی هی می خوای دوباره برگردی

من دیونه نبودم تو دیونم کردی

خدا ما دوتا رو واسه هم دیگه ساخته

که توئه دیونه رو به جون من انداخته

همه میگم من و تو دیونه ایم عشقم

هیشکی این دیونه ها رو هنوز نشناخته

روانی روانیتم عاشق دیونه بازیتم عاشق چشمای رنگیتم

روانی روانیتم ، روانی روانیتم ، روانی روانیتم


Download 320


Download 128


منبع : WwW.AbanMusic.Org

  • ۹۴/۰۴/۰۱
  • Admin

نظرات (۳)

سلام ممنون از وبلاگ خوبت
بیا وبلاگ من ودرباره مطلب نظر بده
  • Fatemeh sadatmand
  • پویان تکابی
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی