دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,آهنگ,آهنگ جدید,موزیک,موزیک جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود آلبوم جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام یا حبیبی

| با کیفیت 128 و 320 و لینک مستقیم + پخش آنلاین |

Download Old Song By Ali Abdolmaleki - Ya Habibi

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام یا حبیبی


متن آهنگ یا حبیبی از علی عبدالمالکی

یا حبیبی عمری …..
کم کم داری تو دلم خودتو جا میکنی
من میمیرم وقتی منو نگا میکنی
توی چشمای قشنگت یه چیزی داری
که منو دور از همه ی دنیا میکنی
از همون اول که دیدمت دل به تو دادم
مطئمن باش که هیچوقت تو نمیری از یادم
عاشقت میمونم و من ازت میخوام
که خیانت نکنی به این دل ساده م
حبیبی عمری ….
حبیبی عمری به حبی فداک
یا حیاتی روحی به حبی فداک
دیگه دیگه برگرد نفس من
دیگه دیگه برگرد همه کس من
یا حبیبی عمری آآآآآ
یا حیاتی روحی آآآآآ
دیگه دیگه برگرد نفس من
دیگه دیگه برگرد همه کس من
کم کم داری تو دلم خودتو جا میکنی
من میمیرم وقتی منو نگا میکنی
توی چشمای قشنگت یه چیزی داری
که منو دور از همه ی دنیا میکنی
از همون اول که دیدمت دل به تو دادم
مطئمن باش که هیچوقت تو نمیری از یادم
عاشقت میمونم و من ازت میخوام
که خیانت نکنی به این دل ساده م
حبیبی عمری ….
حبیبی عمری به حبی فداک
یا حیاتی روحی به حبی فداک
دیگه دیگه برگرد نفس من
دیگه دیگه برگرد همه کس من
یا حبیبی عمری آآآآآ
یا حیاتی روحی آآآآآ
دیگه دیگه برگرد حبیبی
دیگه دیگه برگرد روحی روحی


Download 320


Download 128


منبع : WwW.AbanMusic.Org

  • ۹۴/۰۴/۰۱
  • Admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی