دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,آهنگ,آهنگ جدید,موزیک,موزیک جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود آلبوم جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ ویگن به نام پری دریایی

دانلود آهنگ ویگن پری دریایی

دانلود آهنگ پری دریایی از ویگن

دانلود آهنگ ویگن به نام پری دریایی

متن آهنگ پری دریایی از ویگن

میان بحر خزر دختری چون پری
زیبا پیکری همچونیلوفری
میزد غوطه ها میون دریا تنش
موج صد نگه نشسته بر دامنش
فتاده در خزر از تنش موج نور
سیمایش چو مه سینه اش چون بلور
میکرد آن پری چو قو بدریا شنا
امواج نگه تو چهره اش اشنا
چشم دریا بست پیکرها
دیده اما چون ندیده
زان سیمین تن چشمان من
دامن دامن ستاره چیده
عروس ساحل میان دریا
چو پرتو من نشسته زیبا
دور از او بساحل من به اتش دل
مانده خیره چشمم برانهمه زیبا
همچو موج سر کش شعله های اتش
میکشد زبانه تو سینه ما
چشم دریا بست پیکرها
دیده اما چون ندیده
زان سیمین تن چشمان من
دامن دامن ستاره چیده
عروس ساحل میان دریا
چو پرتو من نشسته زیبا
دور از او بساحل من به اتش دل
مانده خیره چشمم برانهمه زیبا
همچو موج سر کش شعله های اتش
میکشد زبانه تو سینه ما




Download 320

Download 128

  • ۹۴/۰۸/۲۴
  • Admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی