دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,آهنگ,آهنگ جدید,موزیک,موزیک جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود آلبوم جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ اسی به نام ایران ایران

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت 128 و 320 + پخش آنلاین و متن آهنگ |

دانلود آهنگ اسی ایران ایران

Download New Song By Essi Called Iran Iran

دانلود آهنگ اسی ایران ایران

متن آهنگ

یک وجب از کویرش و به همه دنیا نمی دم

یک قطره آب خزر و به صدتا دریا نمی دم

این همه آسمون خراش ارزونی دهکده هاش

یه خونه ی کاه گلیش و به قصر شاه ها نمی دم

ایران ایران از دل و از جان می خونم این

شعر و برات ایران ایران

هیچ جا تو دنیا خونه ی من نیست

جز خاک ایران هیچ جا و طن نیست

هر جا که باشم هر جا که هستم

من خاک ایران و می پرستم

ایران ایران از دل و از جان می خونم این

شعر و برات ایران ایران

هر جا که زندگی کنم حس وطن تو جونمِه

چیکار کنم ایرونیم عشق وطن تو خونمه

پوستمه استخونمه

ایران ایران از دل و از جان می خونم این

شعر و برات ایران ایران



Download 320

Download 128

  • ۹۴/۰۸/۲۸
  • Admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی