دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,آهنگ,آهنگ جدید,موزیک,موزیک جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود آلبوم جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ اسی به نام عشقی عشقی

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت 128 و 320 + پخش آنلاین و متن آهنگ |

دانلود آهنگ اسی عشقی عشقی

Download New Song By Essi Called Eshghi Eshghi

دانلود آهنگ اسی به نام عشقی عشقی

متن آهنگ عشقی عشقی از اسی

تو شکوه عشق منی

تو فروغ چشم منی

شب و روز در فکر توام

تو بلور اشک منی

تو شبام تو ستاره ای

مثل یه عمر دوباره ای

واسه ی زخمای دلم

یه مرهمی یه چاره ای

تو شبام تو ستاره ای

مثل یه عمر دوباره ای

واسه ی زخمای دلم

یه مرهمی یه چاره ای

عشقی عشقی

با چشات افسون میکنی

ماهی ماهی

خودتو پنهون میکنی

عشقی عشقی

با چشات افسون میکنی

ماهی ماهی

خودتو پنهون میکنی

اگه گفتم دوست دارم

از غرورم که کم نشد

وقتی گفتم عاشقتم

غم حریف دلم نشد

تو بلایی یه دل ربایی

گرمی آغوش منی

یه نسیمی که جان فسایی

تو حواس و هوش منی

تو دوامی خود شفامی

عطر و بوی عشق منی

چه قشنگه عمر سکوتت

با نگاهت حرف میزنی

با نگاهت حرف میزنی

با نگاهت حرف میزنی

عشقی عشقی

با چشات افسون میکنی

ماهی ماهی

خودتو پنهون میکنی

عشقی عشقی

با چشات افسون میکنی

ماهی ماهی

خودتو پنهون میکنی



Download 320

Download 128


  • ۹۴/۰۸/۲۸
  • Admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی