دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,آهنگ,آهنگ جدید,موزیک,موزیک جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود آلبوم جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ رویا از اندی

دانلود آهنگ اندی به نام رویا

با کیفیت 128 و 320 + متن آهنگ

دانلود آهنگ اندی رویا

متن آهنگ

رویا فقط تو بودی
با من مهربون
جای تو بین ابراست
عرش آسمون
رویا دلم می گیره
وقتی تو نیستی
بیا واسه همیشه کنارم بمون

رویا جونم، مهربونم، بیا قدرتو می دونم
بی تو تنهام بیا رویا، بیا ماه آسمونم
رویا جونم، همزبونم، بیا ای آرام جونم
تک و تنها بی تو رویا من نمی تونم بمونم

رویا، رویا
رویا، رویا

کاش می شد که از لب تو گل بوسه ای بچینم
پای صحبتهای گرمت
عاشقونه من بشینم
صورت ناز تو رو من
همیشه تو خواب می بینم
بیا رویا نازنینم
تا تو باشی همنشینم
تا تو باشی همنشینم

رویا جونم، مهربونم، بیا قدرتو می دونم
بی تو تنهام بیا رویا، بیا ماه آسمونم
رویا جونم، همزبونم، بیا ای آرام جونم
تک و تنها بی تو رویا من نمی تونم بمونم

رویا، رویا
رویا، رویا

رویا فقط تو بودی
با من مهربون
جای تو بین ابراست
عرش آسمون
رویا دلم می گیره
وقتی تو نیستی
بیا واسه همیشه کنارم بمون

رویا جونم، مهربونم، بیا قدرتو می دونم
بی تو تنهام بیا رویا، بیا ماه آسمونم
رویا جونم، همزبونم بیا ای آرام جونم
تک و تنها بی تو رویا من نمی تونم بمونم




Download 320

Download 128

  • ۹۴/۰۹/۰۶
  • Admin

نظرات (۱)

  • دانلود آهنگ جدید
  • خیلی ممنون بابت آهنگ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی