دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,آهنگ,آهنگ جدید,موزیک,موزیک جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود آلبوم جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ اسی به نام دوستم نداری

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت 128 و 320 + پخش آنلاین و متن آهنگ |

دانلود آهنگ اسی به نام دوستم نداری


به چه قیمتی گذشتیم از شبای خیس مهتاب
چی اوردیم بر سر عشق به جز ارزویی بر اب
به چه فیمتی غرور رو سر راهمون کشیدیم
چرا لحظه های با هم بودنامون و ندیدیم
تو به من ما هر دو باختیم توی این بازی بیخود
هر دوتامون کم گذاشتیم که ترانه هامون هم مرد
چیزی از لحظه نمونده من و تو لحظه رو کشتیم
حکم اغدام دلامون با غرورمون نوشتیم
اگه دوستم نداری به روم نیار
یه چیزی از غرورم واسم بذار
نذار تو فکر تنهایی گم بشم
نذار حرف و حدیث مردم بشم
دلم و اینقده نشکن اخه این دل غاشقت بود
له نکن این قلب خون و اخهروزی لابقت بود
دلم و اینقد نسوزون مگه چی مونده از این دل
رفتی با بی وفایی زدی مهر نحس باطل
تو که دوست نداشتی باشی چرا اتیشم کشیدی
اون که تو خودخواهیات مرد دل من بود تو ندیدی
از تو خونه ی وجودم به چه اسونی پریدی
ریختن غرور این مرد و ندیدی نشنیدی
اگه دوستم نداری به روم نیار
یه چیزی از غرورم واسم بذار
نذار تو فکر تنهایی گم بشم
نذار حرف و حدیث مردم بشم



Download 320

Download 128


  • ۹۴/۰۹/۱۷
  • Admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی