دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,آهنگ,آهنگ جدید,موزیک,موزیک جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود آلبوم جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ اسی به نام عشق اول

| متن آهنگ و کیفیت 128 و 320 |

دانلود آهنگ اسی عشق اول

دانلود آهنگ اسی عشق اول



اومدی تو زندگیم بی انتظار
فصل پاییزی من شد یه بهار
قبل تو دلم به هیچی خوش نبود
تو شدی امید من تو روزگار
زندگیمو تو یه تازگی دادی
به قلب خسته ام یه عشق زدی
میدونی که عشق اولم تویی
همه ی دار و ندارم شدی

عشق اول تو بودی
اما با من نبودی
نمیشه فراموشت کرد عشق اول تو بودی

عشق اول تو بودی
اما با من نبودی
نمیشه فراموشت کرد عشق اول تو بودی

دل من به غیرتو کسی نداشت
واسه تو هیچ چیزی هیچ جا کم نزاشت
عاشق تو بود عشقش تو بودی
همه ی هستی شو پای تو گذاشت
دنبال بهونه بودی
تو چرا یه دفعه گذاشتی رفتی بی صدا
گفتی که تحملت سخته برام
باید از همدیگه ما جداشیم

عشق اول تو بودی
اما با من نبودی
نمیشه فراموشت کرد عشق اول تو بودی

عشق اول تو بودی
اما با من نبودی
نمیشه فراموشت کرد عشق اول تو بودی

عشق من قلبشو داد به دیگری
هی میگفت منم امید آخری
عشق من بود که شکست قلب منو
حالا من موندم این نا باوری
حالا من موندم این نا باوری

عشق اول تو بودی
اما با من نبودی
نمیشه فراموشت کرد عشق اول تو بودی

عشق اول تو بودی
اما با من نبودی
نمیشه فراموشت کرد عشق اول تو بودی


Download 320

Download 128

  • ۹۴/۰۹/۱۷
  • Admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی