دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,آهنگ,آهنگ جدید,موزیک,موزیک جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود آلبوم جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ اسی به نام عطر نفسهات

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت 128 و 320 + پخش آنلاین و متن آهنگ |

دانلود آهنگ اسی عطر نفسهات


دانلود آهنگ اسی عطر نفسهات

تویی که عطر نفسهات نفس ماهو بریده
خدا مثل تو عزیزم هیچکسو نیافریده
خوش به حالت که توی چشمات یه بغل ستاره داری
خوش به حالت که همیشه به طراوت بهاری
خوش بحالت توی هردل ریشه و جوونه داری
هرجای دنیا که باشی ازخودت نشونه داری
کاشکی من جای تو بودم
مث چشمای تو بودم
کاشکی من حتی یه واژه
توی شعرای تو بودم
از توئه هر چی که دارم ماهو خورشیدو ستارم
نفسام بسته به عشقت تویی آهنگ بهارم




Download 320

Download 128

  • ۹۴/۰۹/۱۷
  • Admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی