دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید

به روزترین سایت دانلود آهنگ جدید و آهنگ

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,آهنگ,آهنگ جدید,موزیک,موزیک جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود آلبوم جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ اسی به نام مرو با دیگری

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت 128 و 320 + پخش آنلاین و متن آهنگ |

دانلود آهنگ اسی مرو با دیگری


دانلود آهنگ اسی به نام مرو با دیگری

دل شده یه کاسه خون
به لبم داغ جنون
به کنارم تو بمون
مرو با دیگری
اومده دیوونه تو
به در خونه تو
مرو با دیگری

دل شده یه کاسه خون
به لبم داغ جنون
به کنارم تو بمون
مرو با دیگری
اومده دیوونه تو
به در خونه تو
مرو با دیگری
یار دگر داری اگر بی خبر وای به من
بوسه زند بر لب تو بعد از این جای من

دل شده یه کاسه خون
به لبم داغ جنون
به کنارم تو بمون
مرو با دیگری
اومده دیوونه تو
به در خونه تو
مرو با دیگری
چشم و دلم منتظره
آه من بی اثره
دوتا چشمام به دره
که تو پیدا بشی
دل میگه هی شکوه کنم
ز غمت گریه کنم
که تو رسوا بشی
یار دگر داری اگر بی خبر وای به من
بوسه زند بر لب تو جای من وای به من




Download 320

Download 128

  • ۹۴/۰۹/۱۷
  • Admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی